Vyvíjíme a testujeme sami na sobě od 2016

Reklamace, záruční lhůty

1. Prodávající poskytuje na zboží prodlouženou záruku v délce trvání třiceti šesti (36) měsíců.

2. Tříletá záruční doba platí pro všechny Kupující (Spotřebitele i Podnikatele). 

3. Záruční doba začíná plynout dnem převzetí zboží Kupujícím.

4. Ze záruky jsou vyloučeny škody způsobené neodborným zacházením a nerespektováním pokynů v návodu k obsluze. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení produktů či jejich jednotlivých částí. Cizím zásahem do výrobku záruka zaniká. Práva kupujícího vyplývající ze zákona touto zárukou nejsou omezena.

5. Oznámení o vadě musí být Kupujícím zasláno Prodávajícímu na e-mailovou adresu stiznosti@obytnaq.cz s tím, že oznámení musí obsahovat minimálně popis závady s foto dokumentací.

6. Oznámení učiněná jiným způsobem nebo oznámení neobsahující výše specifikované náležitosti nejsou učiněna řádně a nezakládají práva Kupujícího ze záruky a odpovědnosti za vady.

7. Oznámení musí být učiněno bez zbytečného odkladu poté, co je vada zjištěna a nebude-li učiněno nejpozději do čtrnácti (14) dnů ode dne zjištění vady, nároky ze záruky a odpovědnosti za vady zanikají.

8. Nároky kupujícího z vad zboží vyplývají z příslušných ustanovení zákona. Na základě oznámení reklamace kupujícím nabízíme podle naší volby opravu, slevu nebo výměnu zboží. Na odstranění vady máme k dispozici přiměřenou lhůtu. Další nároky kupujícího nad uvedený rámec - náhrada škod jsou vyloučeny, pokud by nejednalo o zavinění úmyslné nebo vzniklé hrubou nedbalostí prodávajícího.

Kontaktní e-mail pro nahlášení reklamace je stiznosti@obytnaq.cz